دخترم بزرگمدخترم بزرگم، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره
دخترم کوچیکمدخترم کوچیکم، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

کوچولو های دوست داشتنی فرشته های آسمونیم

خراب کاری

1399/6/1 20:02
نویسنده : مامان
35 بازدید
اشتراک گذاری
امروز به خاطر کرونا خیلی خلاقیت بچه ها کور شده بود برای همین تا خواب بودن لباسمو پوشیدم و رفتم از خرازی دم کوچمون یه سری لمه خریدم

وقتی رسیدم خونه فهمیدم که تا وقتی من رفته بودم بیرون بچه‌ها بیدار شده بودند و شروع کردن به گریه کردن ولی تا لمه های رو از توی دستم دیدن جیغ زدن و گفتند مامان چی برامون خریدی منم گفتم لمه بچه ها گفتند لمه چیه منم گفتم تا بهتون بگم  صبر کنید رفتم و یه سینی برداشتم داخل حال و توی اون رو پر از لمه کردم و به بچه ها گفتم هر چقدر میخواین باهاشون بازی کنین بچه ها هم خوشحال و خندان رفتن به سراغ بازیشون و رفتم تا ناهار بپزم وقتی برگشتم اتاق پذیرایی را پر از لمه کردند وای خدای من حالا چگونه اینها را جمع کنم بخاطر اینکه لمه به فرش ها می چسبد خلاصه دست به کار شده تا اتاق را مرتب کنیم وقتی اتاق مرتب شد بچه‌ها می‌گفتند مامان امروز خیلی بهمون خوش گذشت
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)