دخترم بزرگمدخترم بزرگم، تا این لحظه: 4 سال و 8 ماه و 22 روز سن داره

دیزنی لند

1399/6/1 21:08
نویسنده : مامان
امروز قصد سفر دیزنی لند کردیم و من موافقت کردم البته نظر این قضیه با دخترای گلم نیلا و نیلی بود رفتم تو اینترنت نگاه کردم تقریبا گرونترین دیزنی لند پاریس بود و متاسفانه با هم هزینه‌های دیزنی‌لند پاریس نداشتیم برای همین قصد سفر به دیزنی لند هنگ کنگ کردیم

چون خواهرم هم در چین زندگی میکنه سفر به هنگ کنگ برامون راحت بود بالاخره بلیط گرفتیم و فردا ۱۱ صبح پرواز داریم بچه ها ساکشون رو چیدمن و شب به امید شهر بازی و وسایل های بازی خوابیدند صبح که شد بچه ها را بیدار کردم و همگی اماده سفر شدیم وقتی که به فرودگاه رسیدیم دخترها گشنه شامپو و برای همین از فروشگاه مواد غذایی فرودگاه دیدن کردیم و از آن چند دانه که و چند دانه آبمیوه خریدیم تا خواستیم این خوراکی‌های مان را بخوریم پرواز ما را صدا کردند و بالاخره آماده پرواز شدیم بعد از اینکه سوار هواپیما شدیم و پروازمان را آغاز کردیم و وقتی شما را نگاه کردن دیدم که در خواب هستید وای شما چقدر زود میخوابید کاشکی من هم مانند شما خوش خواب بودم بالاخره به فرودگاه هنگ کنک رسیدیم و به خانه خاله جان نسترن یعنی خواهر من رسیدیم بعد از کمی استراحت و احوالپرسی به دیوار چین رفتیم و از آنجا دیدن کردیم شب که شد خوابیدیم و صبح ساعت 7 آماده رفتن به دیزنی لند شدیم

وقتی ۸ به آنجا رسیدیم از غرفه آنجا کردیم و داخل پارک رفتیم متاسفانه من برای شما لباس دیزنی لند تهیه نکرده بودن و ناچار شدیم که از فروشگاه پارک دیزنی لند خرید کنیم نیلا لباس کیتی و نیلی لباس میکی موس را انتخاب کرد آنجا کلی بازی کردیم و وسایل مختلف سوار شدیم که متاسفانه ناچارم عکسی از آنجا ندهم با تشکرخدا نگهدار